Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 grudnia 2011

OWSIANA był i się zmył !!

W sobotę w klubie GLAM odbył się pokaz projektanta jak i mojego przyjaciela Sebastiana Owsianki! Zaprezentował nowe jak i stare sylwetki damskie, natomiast w nowej kolekcji pojawiło się kilka meskich sylwetek! Nie będę mówił o samym pokazie bo po co,ważne jest jak to wszystko wyglądało od podszewki lulululu! Także cały backstage został umieszczony w mieszkaniu menagera Owsianelli,było miło sympatycznie ale i bardzo profesjonalnie! Model Michał Sadowski z wykształcenia fryzjer,zajął się fryzurami  MODELEK ja natomiast wraz z Magdą zrobiliśmy make-up! Również zostałem reżyserem całego pokazu jak i zająłem się przydzielaniem stroju,dopracowywaniem strojów wraz z Owsianką! Jak  to przed pokazem trzeba wszystko dopracować do ostatniej tasiemki !!

Cały pokaz miał charakter mocno psychodeliczny,modelki chodziły w sposób sztuczny,przegięty,warkocz owinięty wokół szyi,makijaż nietypowo błyszczący w okolicy nosa i kości policzkowych!
POKAZ naturalnie się udał bo w końcu zgrana i pewna siebie ekipa,no,że mi ma coś nie wyjść? hola hola nie na tym świecie kochani! Oczywiście będę namawiał Sebastiana do dalszej twórczej pracy  i rozwijania się,wierzę,że będzie spełnionym projektantem :)

PRZED WAMI WIELE ZDJĘĆ :

grzecznie mnie słuchają 



Pshemko mówi

Michał Sadowski model UNITEDforMODELS

Magda Em i projektant Patryk Kryslak

moje ulubione bo ja Lowe Owsiankowe!


zdjęcią 1TVnews
strona Sebastiana: sebastianowsianka.pl

KISS!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz