Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 grudnia 2011

Maja Sablewska i Gosia baczyńska na salonach...

MAJA SABLEWSKA w przedziwnych,nietypowych i odważnych butach w kolorach flagi amerykańskiej! mhym jak dla mnie ciekawie bo jest jeden ostry i widoczny akcent co mi odpowiada :)
Maja pojawiła się na pokazie Roberta Kupisza,zasiadła obok niej Gosia Baczyńska,jedna z najlepszych polskich projektantów. Zrobiłem zdj Sablewskiej w owych butach ale jakość zdjęcia mnie nie zadowala,więc pobrałem zdj z pudelka!
Dla niedowiarków moge wysłac zdjęcie zrobione przeze mnie O!
RELACJE z Pokazu Kupisza spodziewajcie się w niedziele  <3




Maja Sablewska wraz z Gosią Baczyńską
Gosię Baczyńską miałem okazję poznać i przez krutki czas jej pomagać i nadal uważam,ze ma niesamowite sylwetki! Napewno o niej napisze bo WARTO!
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz