Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 listopada 2011

szał na versaczowskie perełki!

Dziś odbył się przedpremierowa sprzedarz kolekcji versace for H&M na marszałkowskiej,rózowy dywanik troszkę bąbelek,flesze i wyszedłem z tiszertem! BYŁEM w miare wczesnie,chwilke po 19 i na dziale meskim nie było tak wiele ludzi i zdążyłem obejrzeć,sprawdzic ceny i jakosc materiału,wziąłem dwa tiszerty,trochę się pokręciłem i rozmawiałem z kilkoma osobami, przyjrzałem się Karolinie Malinowskiej...wyglądała strasznie,duze uda,krzywe nogi,zwykłe rurki i buty z h&m....szary tiszert w jakies budynki sprane czy cos i kamizelke z futra z klamerka z tylu,ten tiszert przez to się gniótł... ale cóż CELEBRYCI
o to foty,które zdążyłem zrobić i z mym new tiszertem,pozdrwaiam Pszemko!!






to co zrobiłem to proszę! a tp mój new tiszercik KISS!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz