Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 listopada 2011

był sobie raz pokaz...

Wielkie nazwisko,wielka zapowiedź i co wyszło? używam słów którymi bym w tej sytuacji się posłużył ale się powstrzymam! Świetny lukbuk z zomieboyem,sesja kolorowa,świeża i od razu po zerknięciu nasuwa się nazwisko Rodrigo,wydawało by się,że pokaz będzie ciekawy,dobrze przygotowany...a jednak nie,wielkie kolejki,tłumy do szatni,jak już poradziłem sobie z tym problemem to wybiegu nie było widać,tłum ludzi na około mówił,że właśnie TAM będzie pokaz...jak już pokaz się zaczął to troszeczkę więcej widziałem..mhym i tez bez rewelacji,kiepskie ciuchy,proste,bez wyrazu,nie było spójnosci kolekci,jakieś przwodni no kilka strojów,w nich zombieboy,darmowe martini i robimi z tego rewelacje! nie chce oceniac,ze "najgorzej",był piekny czerwony płaszczyk,który był niezły i w stylu Rodrigo! takze byłem zawiedziony ale spotkałem wielu znajomych,więc mineło przyjemnie! tyle..





czas na ciekawe zdjęcia...
z projektantem Sebastianem Owsianką 




z modelem Michałem Sadowskim


zzzz od lewej Mariuszem Brzezinskim,Hubertem Szumskim i Royem Nino!
fotograf Joanna Lewandowska 1tv News

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz